اس ام اس های روز مادر روز زن
پاتوق دختر پسرای ایرانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید حتما نظر بديد. امیدوارو با ما لحظات خوشی داشته باشید..
نويسندگان
17 مرداد 1389برچسب:, :: 18:1 :: نويسنده : حمید رضا

 


امروز روز مادر است! روز زن

مادر! چه کلمه سهل و ممتنعي. چه کلمه مقدسي و چه مفهوم زيبايي! جالب است که زبانهاي مختلف براي مفهوم مادر کلماتي در همين حدود دارند. ماذر – مامان – مام – ام و… براي گفتن آن لب حالت خاصي مي گيرد! اوج احساس و عاطفه! اوج دوستي و محبت
.

* ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خد اي من! مادر، اسطوره اي مقدس است در زندگي انسان. بزرگ و بلند. شايد نيمي از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادري کردن مفهومي مقدس است.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روز کوتاهتر…آبي کوتاهتر…مادرم برف شده…مادرم برف شده…آب شود بر من و من سبز شوم…ولي افسوس،ولي افسوس که من تشنه تر از اينهايم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادر يک موجود بي مثل و مانند مادر سجده گاه دوم مادر عزيز ترين نعمت الهي مادر زندگي بخش مادر جنس مظوم معصوم مادر دنيا و آخرت مادر باغ بان جنت و بهشت و مادر همه چيز من است
روزت مبارك




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادر عزيز:
امروز روز مادرس است .همه در اين روز محبت مادر شانرا شما را گرامي ميدارند. اما من بيچاره تو را در بر ندارم . تو با همه مهرباني هايت مر ا در دنيايي غم و درد گذاشتي و رفتي. امشب تا روز در خيال با تو بودم نوازشهاي دور طفلي ام را لمس ميکردم و و با اشک جاري همراه با تو بودم. من فرزند که زريعه ي از خدامات ترا در حياتت تحسين نتوانستم مرا ببخش .روحت شاد و بهشت برين مکانت.





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ميشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
ميشه با تو پر کشيد
تــــوي راه سرنوشت
ميشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسيد
ميشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشيد
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کني
جون ميدم واس نگات
.................
شايان نجاتي


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهرباني مادر است

ايثار مادر است

عشق مادر است

زندگي مادر است

رنجر مادر است

غم خوار مادر است

درد مادر است

تنها مادر است

بهترين جمله گيتي مادر است



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


روزگار من چه صفايي داشت
وقتي مادر صبح ها سفره اي مي ذاشت
قلبم از احساس گفتني ها داشت
وقتي مادر پيشم قدم بر مي داشت
به خدا مادر بي تو غمگينم
خاک دلتنگي بستر سينم
به خدا مادر بي تو بي احساس
نا اميدي راهيه فرداس
بين ما دريا ، بين ما دوري
بين ما تقدير، سخت و مجبوري
در دل شبها مادر، من تورا جويم
تا کشي با عشق ناز دستي بر رويم
به خدا مادر بي تو غمگينم
خاک دلتنگي بستر سينم
به خدا مادر بي تو بي احساس
نا اميدي راهيه فرداس
ميگم تو که هنوز کنارمي
غم جدايي از چشاشو نداري
بشين پاشو هزار دفعه شکر خدا کن
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
مقدسه خاک پاش ، مهر دعاس
دوستت دارم مادر..........


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هزار دستگاه 206، 100 دستگاه آپارتمان، اسکناس به ارتفاع برج ميلاد، و ميليارها ريال جوايز نقدي...
فداي يک تار موي تو مامان گلم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مادراي معني ايثارتوگل باغ خدايي
توي روزگارغربت باغم دل آشنايي
مينويسم ازسرخط مادراي معني بودن
مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به بهشت نميروم اگر تو آنجا نباشي مادر.روزت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آسماني پر از ستاره، دشتي پر از گل،
تقديم به آني که بهشت زير پايش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جاي دارد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 26815
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



تصاوير تصادفی